Rekrutacja 2024/2025
POZNAJCIE NASZE PRZEDSZKOLE - PREZENTACJA CZ. I
POZNAJCIE NASZE PRZEDSZKOLE - PREZENTACJA CZ. II
Szanowni Państwo,
zapraszamy rodziców przyszłych przedszkolaków na spotkanie z Dyrektorem Przedszkola Nr 336
w dn. 03.06.2024 o godz. 16.40 na sali gimnastycznej, w siedzibie przedszkola ul. Legendy 12 A
Na zebranie prosimy przyjść bez dzieci, dzień adaptacyjny dla dzieci odbędzie się w sierpniu.
Drodzy Rodzice,
odwiedzając naszą stronę internetową rozważacie zapewne podzielenie się z nami Waszym największym Skarbem – Dzieckiem.
Rozumiemy, że pragniecie znaleźć dla swojego Maluszka najlepsze przedszkole, miejsca nie tylko estetyczne, przyjazne, ale przede wszystkim bezpieczne. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby Wasze Dziecko pięknie wzrastało pod naszą opieką i przy współpracy z Wami.
Do czasu wybudowania nowej siedziby przedszkola przebywamy w budynku przy ul. Legendy 12A. Przeniesiemy się na ul. Siemiatycką 2, po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i odbiorów od odpowiednich instytucji.
Bezpieczeństwo Państwa dzieci jest dla nas priorytetem i nie podlega negocjacjom.
W przedszkolu przy ul. Legendy 12 A stworzyliśmy przestrzeń bezpieczną oraz dostosowaną do potrzeb dzieci.
O terminie przeprowadzki powiadomimy Państwa z wyprzedzeniem.
Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
Od 27 lutego do 4 marca godz. 16.00
Rodzice dzieci, które uczęszczają do przedszkola składają deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym.
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Od 5 marca, od godz. 13.00
Udostępnienie w systemie rekrutacyjnym oferty przedszkoli i szkół podstawowych.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 20 marca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują w systemie wniosek o przyjęcie dziecka. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 21 marca, do godz. 16.00
Rodzice składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru wniosek o przyjęcie dziecka. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
• podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji,
lub
• wersję papierową bezpośrednio w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdym przedszkolu/szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
25 kwietnia, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 25 kwietnia, od godz. 13.00 do 8 maja, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane.
9 maja, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
Procedura odwoławcza
Od 9 maja do 24 maja
- Rodzice mogą wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia. Mają na to 3 dni od dnia opublikowania list przyjętych i nieprzyjętych.
- Rodzice mogą odwołać się do dyrektora przedszkola/szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. Mają na to 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
12 czerwca, od godz. 16.00
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
Od 12 czerwca, od godz. 16.00 do 17 czerwca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 12 czerwca do 18 czerwca, do godz. 15.00
Rodzice składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru wniosek. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
• podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji
lub
• wersję papierową bezpośrednio w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdym przedszkolu/szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
26 czerwca, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 26 czerwca, od godz. 13.00 do 1 lipca, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane..
2 lipca, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
Od 2 lipca
Procedura odwoławcza.
30 sierpnia
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
ELEKTRONICZNY SYSTEM REKRUTACJI
Harmonogram rekrutacji do klas I w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
Kontynuacja edukacji w klasie I w tej samej szkole
Od 27 lutego do 4 marca godz. 16.00
Rodzice dzieci, które realizują obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej i chcą aby dziecko kontynuowało naukę w klasie I, składają:
-
zgłoszenie edukacji w klasie I tej szkoły – jeśli jest to szkoła obwodowa dla dziecka;
-
deklarację woli zapisu do klasy I tej szkoły – jeśli organ prowadzący wskazał jako miejsce realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego daną szkołę, która nie jest obwodową.
Dzieci te nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym w terminach określonych w harmonogramie.
Postępowanie rekrutacyjne do klas I w szkołach podstawowych
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 20 marca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek lub zgłoszenie w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 11 marca, do godz. 16.00
Rodzice rejestrują w systemie i składają wniosek o przyjęcie do klasy I sportowej.
[!] Szczegółowe informacje o zasadach rekrutacji do klas I sportowych publikujemy w oddzielnym komunikacie.
Od 13 marca do 17 marca
Próba sprawności fizycznej dla dzieci, które ubiegają się o przyjęcie do oddziałów sportowych.
[!] Do próby sprawności fizycznej mogą przystąpić tylko dzieci w bardzo dobrym stanie zdrowia. Rodzice muszą złożyć w szkole orzeczenie lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, które to stwierdza.
18 marca, godz. 15.00
Informacja o wynikach próby sprawności fizycznej – kto ją zaliczył.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 21 marca, do godz. 16.00
Rodzice składają w szkole pierwszego wyboru wniosek lub zgłoszenie. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
• podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji
lub
• wersję papierową bezpośrednio w szkole.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdej szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
25 kwietnia, godz. 13.00
Publikacja list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 25 kwietnia, od godz. 13.00 do 8 maja, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.
9 maja, godz. 13.00
Publikacja list przyjętych i nieprzyjętych.
Procedura odwoławcza
Od 9 maja do 24 maja
-
Rodzice mogą wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia. Mają na to 3 dni od dnia opublikowania list przyjętych i nieprzyjętych.
-
Rodzice mogą odwołać się do dyrektora szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. Mają na to 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
Postępowanie uzupełniające do klas I w szkołach podstawowych
12 czerwca, godz. 16.00
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
Od 12 czerwca, od godz. 16.00 do 18 czerwca, do godz. 15.00
Rodzice składają w szkole pierwszego wyboru wniosek lub zgłoszenie. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
• podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji
lub
• wersję papierową bezpośrednio w szkole.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdej szkole, którą wskazał na liście preferencji
i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
Od 12 czerwca, godz. 16.00 do 13 czerwca
Rodzice rejestrują w systemie i składają wniosek o przyjęcie do klasy I sportowej.
Od 12 czerwca, godz. 16.00 do 17 czerwca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek lub zgłoszenie w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 14 czerwca do 16 czerwca
Próba sprawności fizycznej dla dzieci, które ubiegają się o przyjęcie do oddziałów sportowych.
17 czerwca, godz. 10.00
Informacja o wynikach próby sprawności fizycznej – kto ją zaliczył.
26 czerwca godz. 13.00
Publikacja list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 26 czerwca od godz. 13.00 do 1 lipca do godz. 10.00
Rodzice składają potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.
2 lipca godz. 13.00
Publikacja list przyjętych i nieprzyjętych.
Od 2 lipca
Procedura odwoławcza.
30 sierpnia
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.